Bemutatkozás
2021. január 05. írta: Darija Books

Bemutatkozás

Bemutatkozás

Üdvözöllek!

Nagy Helga vagyok, a Darijabooks márka létrehozója. Veszprém megyében egy kisvárosban élek a családommal. Üzletkötő és ügyfélszolgálati ügyintéző vagyok egy pénzintézetnél.

Mindig is szerettem különböző kézműves dolgokat kipróbálni, nagyon jó kikapcsolódásnak tartom őket. Egy-egy fárasztó nap után jó hazamenni és saját magammal, illetve a hobbimmal foglalkozni. Kb. 2 éve találkoztam először egy könyvszoborral a neten. Mikor megláttam, egyből tudni akartam mindent róla, mi is ez, hogyan készül, stb... Célirányosan kerestem ezután a könyvszoborkészítésre, elolvastam mindent, megnéztem sok-sok videót. Itthon ez nem annyira ismert tevékenység, külföldi leírásokat többet találtam. Volt itthon olyan könyvem, ami már kb. 15 éve nem került elő a szekrény mélyéről, ezeket nem sajnáltam feláldozni. A netről töltöttem le egyszerűbb mintákat és belevágtam. Az első sikerek után igyekeztem egyre nehezebb mintákat elkészíteni. Sokat gyakoroltam, egyre jobban ment. 

konyv_szavanna.jpg

Hogy miért szeretem nagyon? 

Teljesen kikapcsol. Vagy zenét hallgatok közben vagy sorozatot nézek - hallgatok inkább. Mivel 1-1 könyv elkészítése sokszor 8-10 óra, ezért sokáig lefoglal egy darab elkészítése. 

Mi kell ahhoz, hogy ezzel foglalkozzon valaki?

Nagy adag kitartás, precizitás. Ezen kívül semmi drága vagy nehezen beszerezhető eszköz nem kell. Olló, szike, vonalzó, ceruza kell, mint felszerelés. 

A könyveket leselejtezett, kidobásra ítélt könyvek közül válogatom, ezáltal új életet adok nekik. 

A helyi könyvtárban és antikváriumban szerzem be a jó állapotú, alkalmas könyveket. 

Facebookon darijabooks néven találsz meg. Ott láthatod a munkáimat is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://darijabooks.blog.hu/api/trackback/id/tr7416373482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása